moster

Godmorgon folket ! glad gubbe
Min moster är här på besök. Det var ett bra tag sen jag träffade henne faktiskt. HOn ha rmed sig sitt lilla barn också. Har aldrig träffat den lilla tösen. Jätte söt är hon iallafall ! Och min lillebror har blivit jätte lång, om det var någon som undrade. Hihi.

Snart är det dags för mat här borta också. Mamma håller på med någonting vi kan fylla magen med. Här får man allt på silverfat alltså, har saknat det. (jag är inte bortskämd) Egentligen så skulle jag till Annie och färga hennes hår, men så fick det ju inte bli eftersom jag måste vara lite trevlig mot moster och vara med henne lite nu när hon ändå är här.

aja, uppdaterar lite senare ! Puss puss / emlis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0