Puss

Helgen va nice, i fredags tog jag det bara lugnt på grund av att jag va så jäkla trött för vi hade kört styrka på träningen. På lördagen började vi hos Emla sen drog vi vidare till gifting, Sen somna hos bella i några timmar sen hemmåt och sov runt 10 på morgonen. För att vi hade träning på kvälllen så man kunde sova ett par timmar innan man skulle käka, Sen åkte vi på vår träning hade en liten skoj träning bland annat att jag fick prova att va topp haha snacka om att jag dog, och dom riktiga topparna provade på att basa. Sen körde vi bara vanlig gymnastik och grejer. Sen hem käka grillat sen hopp i säng blev det

Nu sitter jag här precis fixat mig och druckit upp min latte. 'Igentligen blev jag klar för typ 20 minuter sedan, och min buss går lixom 09.07 Fett tråk har absolut inget o göra. Jag orkar inte plugga matte häller, Det får jag göra efterskolan. Fast ska också färga utväxten, känner att min utväxt e typ längre än en meter nu typ. Fast i oktober ska jag bli brunett! Det visste ni inte va? Nej men är verkligen trött på att vara blond nu. Vill ha brunt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0