The voice

Hej allesammans! Nu sitter jag här med Issa hemma hos Annie. Annie är inne i dushen, Jag ska hoppa in efter henne. Idag ska vi på the voice men jag är fett taggad på tacobar också, så jag måste käka det idag. Busigt? Jag vet.. Jag vaknade runt två idag, har börja tycka att de är så jävla skönt att sova asså. Lite knas eftersom att skolan börjar ju snart. Min Issa ska också börja i min klass wiiho! Fett nice och Annie & Vikkan börjar redan på måndag jag och emla och issa på tors. Haha känner redan halva klassen som ska börja vilket e lite tråkigt man vill ju lära känna nytt folk också närman börjar i en ny skola. Eller hur eller va tkr ni? Aja nu ska jag gå och ´banka på badrumet så annie kan skynda sig lite hihi. Pusspuss!

(Har ingen usb kan inte sätta in bilder från igår de får komma senare)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni hade en frågestund i Juli, vart är svaren ? :P

2009-08-15 @ 15:08:45
Postat av: viktoria

vi väntar på att emla ska svara på sina frågor!

2009-08-15 @ 17:21:03
URL: http://vace.blogg.se/
Postat av: viktoria

vi väntar på att emla ska svara på sina frågor!

2009-08-15 @ 17:21:33
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0