tight med tid på denna dumma söndag

Vaknade precis och märker att klockan är strax över 2, jag  har väldigt ont om tid idag så jag  vet inte om jag  hinner göra allt men jag måste åka och jobba vid fridhemsplan sen måste jag åka bort till torvalla för att gå på cheerleading, så jag  vet itne om jag  hinner på 4 timmar och at jag precis har vaknat kanske bara är klar om 1.. inte bra för min del.



Igår så började kvällen hos emelie, när jag kom dt så vad hon och cara där , vi tog det lugnt och väntade på mikko som är efterbliven!!!! Då ringer max mig och tycker att vi ska åka till anton sjöberg tror jag det var blandar alltid ihop dem där. då rullade vi dit och sen kom min bitch elina emelie larsson och bells dit, jag blev ganska happy. Senare så gick emla till gifting, ca 40 min efter gick jag med orkade inte vara kvar var lite torrt ändå, jag åkte iaf hem, emla och resten gick tillbaka till sjöberg sen vet jag inte vad som hände, intressant? javisst hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0