Tomorrow is another day

chillade hos mig idag, som jag sa förut. Issa käkade hör va precis ute och träffade Martina som jag typ inte träffat på hela sommaren. Så vi hade mkt o prata om allt mellan himmel och jord. Hon måste ju va min kompis som jag faktiskt har hållt i hop så länge med. Sen typ vi va 4-5 år eller va de va? Nått sånt. Hon har ju börjat i design gymnasiet nu om de va någon som undra! :)


I morgon börjar vi 09.30 och ska tydligen göra massa ''lekar'' kuuul vi går ju i värsta reetard klassen. Till och med en kille som inte ens visste när han fyllde år. Han hade glömt bort.. HAHAHA! Fyfan, förjävla kul asså. Juste de e ju Fredag i morgon. Jag ska sova över med min Ischi och Bellish då, Vi ska nog inte göra något speciellt tror jag. Eller jo först ska jag ju till farmor, för hon fyller år sen måste man ju svänga förbi nånstans där Emelie sivertsson håller hus eftersom att hon fyller ju år! Grattis i förskott säger jag eftersom att jag förmodligen kommer sova vid 12 tiden. Hihi, Aja våra ''trogna'' läsare får väll ha det så bra. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0