hit/shit list








Pendeltågen.
Sista pendeln går 01.40 från västerhaninge. sätter man sig på tåget mot nynäshamn som jag  och emelie gjorde så får man gå tillbaka och ta bussen som tar en omväg. och nu har jag ett sår på benet kan knappt gå på benet efter att ha gårr på spåren.

Sporify. visst gillar jag musik och jag gillar min playlist men att spotify inte har alla låtar tycker jag är dåligt, men jätte stort musik bibliotek så finns det gammal skitmusik och massa covers istället för orginalet?

Det hämska höstvädret? Credd till den som uppfann paraplyet! jag hatar att det ska regna när man har fixat sig och springer runt i high heels eller att det ska regna över huvudtaget men däremot jag älskar doften när det precis har regnat hihi.



The weekends. efter en tuff vecka i skolan med hår arbete så kommer den efterlängtade helgen! då man  kan vara ute och sova bort hela dagen. Mjaou!

Halv dagar på jensen! Super skönt med halvagar! ena vecka börjar man tidigt och slutar tidigt då har man hela dagen framför sig, men man får slita med att gå upp tidigt. den sena veckan börjar man sent skönt med sovmorgon men sen slutar men sen och då orkar man typ inte göra någon så man går hem och sover!

Dsquared. Jätte snyggaklänningar men också jätte dyra kanske inte är lika bra, men de har alltid skitläckra klänningar, i just love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0