Grattis Mamma!

Träffade ju mina engelska kusiner igår! De va trevligt, Men jag råkade somna i soffan runt 10-11 tiden pågrund av att jag inte sov mkt i förrigår som jag kanske skrev. Så jag gick upp vid halv 12 idag. Väldigt bra faktiskt. Då käkade jag en anabbfrukost och sedan gick vi ner till våran båt. Och åkte sån här ring efter båten ni vet haha de va askul! Hade först inte tänkt o åka för de va för kallt i vatten. Men jag e ju skillad så jag ramla inte i! Mihi, Sen får jag ju inte glömma att mamma fyller år idag. Grattis! Puss,

Här har ni lite bilder

Detta va igår.

Min söta hund smög upp brevid morfar. Haha!

Coola jag dårå

Haha, och David höll på att flyga ur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0