arthur

Idag efter skolan tog jag mig en liten tripp till st eriksplan eftersom att det inte alls var i närheten för att få håret avklippt av broshan nattis. I salongen träffade jag också jessies söte kung arthur, liten då! Kan ju säga att 20% utan överdrift är bortklippt men det behövdes, jag är ju snygg ändå! Nu ska jag på träning snart, pappa jobbar sent så det blir bussen för min del. Sitter och dricker kamomillete som har som nykomling kommit in och snott förstaplatsen från vaniljtet. Aja man ska väl ta reda på vart man har alla grejer och sen dra sig mot träning!

En snurre, sol och värme skulle ju inte sitta helt fel


Kommentarer
Postat av: cissi

as fin blogg!

2009-12-11 @ 21:01:11
URL: http://ceciliaknoph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0