hö-hö

Jag är så påväg att städa mitt rum, heltaggad! Eller kanske inte. Sitter och raderar händelser på ansiktsboken och drömmer om att vara lika skicklig med tangenterna och skriva lika fort som "micke" och "Lisbeth" i män som hatar kvinnor, eller kanske som han gummikillen i fantastic four men jag menar man får ju inte allt man drömmer om så jag får väl fortsätta drömma. Idag ska jag städa mitt rum som sagt, fixa det sista som behövs fixas innan jag ska välkomna det nya året! Ingen aning om vart jag hamnar på nyår än men det får vi se. Ser ut som en tjejmiddag at my place sen något annat som jag inte bestämt än, ser också ut som om vi kommer splittras allihopa vilket är lite mindre kul men man vill ju inte alltid samma saker tyvärr. Mitt rum ser så förjävligt ut att tom jag mår dåligt av att befinna mig i det och dom som känner mig kan föreställa sig hur det ser ut då ju.
Aja hittade den här, jag och A har sjukt skön humor! (Helt ok om ni inte fattar)

"Vrider huvudet och ser röran som jag nu ska ägna säkert flera timmar till att fixa.." inte najs.


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHA XD Jag fattar ;)

2010-01-04 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0