hum

Igår låg jag uppe för länge och läste eclipse så idag är jag trött men jag försökte pigga upp mig lite med att dricka c-vitamin, ont i halsen har jag också. Jag älskar när man kan slå ihop nöje med läxor, jag menar vi ska läsa en bok på engelska och jag läser en av världens bästa böcker så det skadar inte. Jag har läst i två dagar och 230 sidor, bara 400 kvar typ. Naturkunskapen fick däremot ta stryk av detta så jag ska plåga mig själv med den mer idag efter skolan. Som jag måste börja göra mig iordning för att åka till. Jag är slut i hela kroppen och hela huvudet men dä ä lungan. Aja Nu: klä på mig and platta some hår. Sen: skohohola.

Min klass tihi <3<33<3< pus på e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0