lallalalallaa

HEJ BLOGGEN, klockan tickar snart över till veckans lill lördag.
Men iallafall, lite kort om min dag:
Det började med skola, sen så åkte jag och cara hem till lill marr och åt en kladdkaka vi köpte med oss och kikade på film. Sen efter ett tag så åkte jag in till sjukan med Izza och träffade min mor och min nya lillebror, jätte cute ! Där hängde vi väl i en timme innan vi åkte till centrum där jag köpte en ***** till lottvinsten på söndag. Sen var det bara marspannkaka till träningen, sen träna *nääähää* sen efter träningen så mötte jag upp Sandra och snackade lika mycket trams som vanligt och nu ligger jag här. Jaa det var min dag " LOVE / e


Kommentarer
Postat av: Anonym

bulldog :)

2009-12-16 @ 09:31:54
Postat av: Ellebazi

Söt min lillebror e :)

2009-12-16 @ 13:46:40
URL: http://itsellebazibitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

bella, sluta kalla marcus antonio johannes amadeuz wetterholm moreno för bulldog !

2009-12-17 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0