urs

Jag hatar att vara sjuk, det är nog det värsta som finns (efter våldtäcksmän, mördare och myttomaner) jag orkar inte göra någonting, inte ens att krypa under sängen och hämta min mobil som hamnade där på något vänster. Och jag är hungrig och törstig, men jag kan inte dricka eller äta för att min hals gör för taska ont! Sova kan jag inte heller göra, och ingen är vaken så jag är helt lonely </3

Missar för mycket i skolan gör jag också, vi har matteprov imorgon som jag inte kommer kunna vara med på, så det är mitt 3dje matteprov jag failar. Fy! Ska iallafall förbi skolan imorgon och hämta matteboken, The wave vi läser i engelskan och SH-trams.

Jaja,`hejdå bibel nr2 nu ska jag väl fortsätta med mitt nya liv - OTH. Love / e

Kommentarer
Postat av: Mandy - En Masjävel

jag är med sjuk vet hur det känns :( kan itnesova:S

2009-12-02 @ 02:35:51
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0