00.03

idag så har jag missat både 22.22 och 00.00, som vanligt .. ska börja sätta alarm på dem tidpunkterna! men då är det ju igentligen inte samma sak om jag tänker efter, suck! vem kom på dem här dåliga grejerna ?!

nu ligger jag iallafall nergosad i min säng, supermys! hihi, igentligen så är jag trött men varje gång jag lägger mig i min säng hemma hos far min så blir jag plötsligt halvpigg igen, märkligt nog (?) kanske för att jag inte har någon TV i mitt sovrum här ? (eftersom min käre bror har släpat hem den till mamma när han skulle jag vet inte vad med sina kompisar) och inte tagit tillbaka den eftersom först fick morfar som bodde i vårat gästrum låna den, och sen när han flyttade ut så gjorde mamma och erik om gästrummet till ett kontor/gäst rum och tog sin tv (som också igentligen är min) och hade den som skärm (till min andra data) och nu har dem min tv. Hihi blev en massa 'min' men jag tycker igentligen att min tv ska vara i närheten utav mig just nu, för jag tycker att det är jätte svårt att sova utan att ha tvn på, ingen annan som tycker det ? / Emlaiha



- & jag saknar min sötis jimmie också.. dags att komma hem nu sunshine !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0