2009

1. Jag har funderat på att skaffa extra jobb till fritiden då jag igentligen inte gör någonting speciellt så man kan ju göra om de till och göra nytta av livet t.ex till o tjäna pengar? Jag tackar inte nej i alla fall.


2. Jag vill flytta. Och vi ska flytta. Men vet inte när exakt nånstans lite mer centralt in till stan, NAAAJS!


3. Skaffa en bebis. Nej inte en sån bebis som ni tänker på. Då menar jag en liten valp jag längtar!


4. Jag ska börja rida igen. Har ridit sen fyra års åldern och slutade för 1 år sen. Men nu jäklar ska jag börja rida igen!


5. Hmm, Vad blir nummer fem? Kanske skaffa pojkvän? Haha sajk. Håller med Emla, Sånt är bara skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0