23.06

Sådär ja, nu har jag sätt 2 av mina favorit program! Prison break ska alltid sluta så spännande, nästan så att man vill ladda ner hela köret. Men det är därför jag tycker att det är bättre att följa ett program än att ladda ner allt och se det på en gång. Laddar man ner allt så har man ju ingenting att se fram emot på mändags kvällar, och då blir det lite alls lika spännande eftersom man vet att man kan klicka på play direkt efter och se vad som händer istället för att gå och suktas i en vecka tills nästa avsnitt kommer, höhö det är iallafall min åsikt på saken *smile* / EMLA



hör av dig när du ser det här lill' piff, flygresor betyder otur & det är tisdag imorn. Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0