ät aldrig något som du inte kan stava till!

jag känner att jag måste komma igång med träningen så imorgon så tänker jag åka och träna den som vill följa med får gära höra av sig, känner att jag börjar bli tjock och mina muskler rinner bara iväg. idag har jag letat efter ett par jeans i hela stan men nej som vanligt har jag otur så fanns dem bara i en affär och då fanns dem inte i min storlek. men efter ett tag då vi kom till vårat sista val innan vi skulle gå och äta så fanns det en väldigt trevlig kille som berättade att de får in dem på fredag och att dem jeansen inte har kommit ut i alla andra affärer än men klockan 10 på fredag ska jag stå utanför butiken som alla pensionärar gör utanför konsum på mornarna. efter käket gick jag isabelle och isabell på bio, kul var det och nu sitter jag  hemma och har tråkigt. ska nog ladda upp för imorgon har mycket planerat. och förlåt för min urusla uppdatering. kanske skriver innan det blir sängen puss n' later!

hihi jätte sexig bild, visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0