bio dax!

nu håller bella issa och cara på att fixa sig inför bion, men eftersom jag är så super snabb på att fixa mig så är jag redan klar (innan dom, fast jag tvättade håret och har krulligt hår som jag var tvungen att platta också) ganka ballt va ? håll tummarna med mig om att det inte ska börja regna för då ser jag ut som Ronja rövardotter i håret, och mitt sällskap kan ju vara stjärtnissarna då ? eller ? höhö, men nu ska jag bara ta bort kladdet bakom ögonen från mascaran och sen ska jag gå på damernas och efter det så hoppas jag på att mina stjärtnissar är klara. HAVE A NICE DAY! / emlalalala


en bild på belu & minn, jag saknar dig minn gumsi! </3

Kommentarer
Postat av: bella

Så du saknar inte mig? :'(

2009-02-18 @ 22:11:04
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0