blö

kom nyss hem från cara, skulle igentligen åka hem till pappa eftersom han inte är så glad på mig efter helgen .. men jag stannar nog här för jag mår jätte illa börjar nog bli riktigt sjuk för första gången på evigheter buhu! jag hatar att vara sjuk! det är nog det värsta som finns, eller kanske inte men ändå höhö. Tycker att det skulle vara ganska onödigt att åka hem till pappa ändå eftersom jag ska passa min lillebror imorgon runt 1 för min bror är självklart i skolan och erik (mammas vad det nu är) jobbar och det gör mamma också och martin (min lillebror) är ledig från dagis. Sicken tur att jag har hemstudiedag vill jag nog säga (?) Men nu ska jag fortsätta kika på topmodell, kisses! / e
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0