ensam

eftersom min vän isabelle precis gick hem så är jag ensam.. eller inte helt ensam, eftersom jag har min älskling i knät (datan) hihi! men det kan vara ganska skönt ibland faktiskt, bara ta det lugnt och inte behöva vara trevlig eller social mot någon och bara dega för sig själv. Men det är bara någon gång ibland jag kan göra det, sen blir jag alldeles sprallig och springer ut iallafall, men just nu är det så att min mage verkligen är min ovän och har varit hela dagen så idag kommer jag inte röra mig ur fläcken känns det som. Eller jo, lite senare har jag bestämt mig för att ta ett bad, måste göra det snart igenligen eftersom om en timme så börjar Lipstick jungel och sen efter det så är det Prison break, och det är 2 program jag inte får missa ! Ikväll måste jag gå och lägga mig i hyffsad tid också, eftersom vi har nationella prov del 2 i svenska imorgon klockan 8.25 .. suck / e




jag saknar min lill' piff grovt mycket nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0