Flygplatsen

Nu sitter jag här på flygplatsen med mormor, morfar och Mamma. Dom sitter o dricker caffe medans jag dricker min älskade Burn ni vet energidrickan? J Vårat plan åker halv 8, så vi ska på vid ungefär sju tiden.. Det tar 4 fucking timmar att åka. Så vi landar på Arlanda vid ungefär hmm.. Halv tolv därifrån ska vi ta bussen till Stockholm city alltså centralen sen tar vi taxi hela vägen hem så e typ hemma vid halv två - två tiden. Då e de bara o hoppa i säng på en gång. För de e väll klart att jag e tvungen att åka till skolan i morgon ? Blöö.. Aja e man tvungen så e man.. J Hmm, börjar undra om de e nationella prov i morgon eller om de e i över morgon ? För det har jag glömt bort. Jag måste ju träna?! Hallååååå :O hoppas de e på onsdag iaf. Längtar till helgen också J Eller inte till Fredag men längtar till lördag så jag får umgås med Vaaaaaaace. Jag tycker att vi i vace måste köra en riktig VACE helg så småning om! J aja nu ska jag vara lite social med dom som sitter omkring mig.. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0