förlåt!

hej vänner och förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag har inte haft mycket tid över nu i helgen för datan. I fredags jobbade jag sedan åkte jag hem till Emelie där det var lite folk, hade det trevligt. Sen var det dags att åka hem till hjärtat och sova. I går hade min mor lokalfest som jag och Vikks hjälpte till på. Senare var det efterfest hemma hos mig och det gick ganska vilt till, en del man inte vill minnas dock. Lite senare på kvällen kom Richard och Ian. Sen drog Vikks och Ian och jag och Richard blev kvar hela natten. Måste säga att det är så jävla mysigt att spendera hela helgen med han. Menmen, i morgon är det skola och jag måste säga att jag inte är taggad. Nu blir det tvn! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0