gårdagen

juste, ni kanske vill höra lite om gårdagen ? om inte så .. sluta läs, för här kommer det!
Jag och izabelle började hemma hos MSP och dunka musik som vanligt, alltid drag där alltså. Men sen så var det en fest som hade gått snett så alla personerna som var där var tvungna att åka därifrån, så jag och izza tog taxin hem till mig oså bjöd vi dit några som vandrade runt i den svenska vintern. Mihi, sen så satt vi där ett tag och lyssnade på musik och umgicks ett tag. Ganska trevligt faktiskt! Sen var det dags att åka hem till mig, aa alltså hem till mamsi. När vi kom hem så var det queer as folk 2 på tvn så vi satt och kika på en bög film tills vi somna, hihi! puss! / e



& jag skrev ju att jag skulle leta som en tok efter min kamera så vi skulle kunna sätta in lite nya bilder här i bloggen,
men tyvärr så verkar den ha gått upp i rök alltså.. så inga nya bilder den här helgen heller *buhu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0