hejhopp

kom nyss hem till papsi, men ingen är hemma så sitter här helt själv .. *snyft* idag har jag inte mått någo bra alls, stackars mig och snyft igen! höhö,

igår så började kvällen @ annies place, där satt vi några stycken och umgicks lite. Men efter en stund så åkte jag hem till sean och umgicks med folket där samtidigt som jag plockade upp izza, wiie! Där var jag inte så länge dock, men trevligt var det smile men iallafall efter ett tag så skulle jag och izza vidare till jimvid sofieberg, men hamnade på helt fel fest, hur lyckas man med det (?) hah, där träffade vi några utav våra vänner iallafall så det var ganska roligt det också! men vi var inte bjudna dit så vi var tvungna att hitta dit vi igentligen skulle och det gick ju .. åt helvete, haha men efter ett tag så var vi framme (vill ni veta hur ont jag hade i mina fötter? efter att ha vandrat i ca 40 minuter i klackisar..) och där stannade vi hela nissi nassen. Och idag har jag bara legat i soffan/sängen och degat. tack för mig! / e




Haha, jag känner pigga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0