Helgens planer

Godkväll vänner,
idag har jag varit inne i stan med Issa och senare åkte hem till Cara och färga hennes hår! Vi får se hur resultatet blir i morgon. Vi ska ta kort och se hur lika jag och Cara faktiskt är, ska bli lite kul. Annars så är jag väldigt planerad inför morgondagen. Kommer möta Issa vid nyboda vid 11 sedan sälja biljetter till en kär vän. Efter det möta upp Cara och dra och sola med Issa. Sen åker jag och Issa och gör våra naglar och när vi är klara dra hem till Issa eller Cara för att fixa oss inför kvällen. Ni får ha det så bra sötnosar, pusspuss

Issa ska visst sola? Hm, jag tycker hon ser lite för röd ut för att krypa ner i solariet.
Eller vad säger ni läsare? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0