i dont like you kissie!

Nej för det gör jag verkligen inte! hon är 18år & har en känd blogg, men ändå så sitter hon och skriver om 2 stycken 93or och hur pinsamma dom är. Hon har tillochmed skrivit precis vilka dom är och skrivit att dom ska lägga av med det dom håller på med. Man undrar ju vad människan tänker med ? Jag tycker att hon visar lika mycket av hennes tuttar som dom hon skriver om visar sina, men att dom hon skriver om kanske har lite väligt mycket push-up. Men kolla på din header kissie! plus att det är cirka 22 0000 i veckan som läser hennes blogg, och säkert många som har henne som förebild, men jag undrar vad det är för förebild ?



Är det bara jag som tycker att hon är pinsam/patetisk som sitter och skriver om sånt ?
& det är typ hälften av hennes läser hennes blogg för att hon skämmer ut sig så mycket,
det är iallafall vad jag gör, och en del av mina kompisar.
/ emla
här har ni inlägger föresten ; http://kissies.se/2009/february/skillnad-pa-att-bjuda-pa-sig-sjalv-och-vika.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0