I found it!

eller jag kanske inte hittade den, men jag fick reda på att min kamera ligger hemma hos min vän belu! då efter prison break ska jag försöka få henne att möta mig i skogen och lämna den till mig, men vi får ju se hur det går eftersom hon var väldigt trött när hon trallade härifrån .. och hennes internetto fungerar inte så det kanske blir så att jag får den imorgon när vi ses i skolan eller någonting i den stilen eftersom hon l'är ha somnat tills dess Men nu ska jag sattsa på att ta lite nya bilder så det inte blir samma om och om igen ni får se, goodie (?!) höhö, men nu ska jag ringa sandra och prata lite med henne innan Lipstick jungle börjar! kisses / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0