måndag

Ny vecka nu då, en väldigt skön vecka! i love this week, mihi.


Idag så ska jag vara med min vän izabelle lite senare på kvällen, alla andra ska på bio (idag igen) inte inte jag, var ju faktiskt på bio i onsdags era knasbollar. Jag vet faktiskt inte vad jag och izabelle ska göra än, men vi fick några förslag igår så vi får ju se om vi väljer något utav det eller om det blir en hemmakväll ikväll (?) annars måste jag spela in Prison break på något sätt, kanske caras fader? hihi. eller är det någon som vet när repsisen på Prison är ? för det vet inte jag, vet bara att Lipstick jungle's repris är på söndagar. (ja, jag är en LJ tönt) big love / emlala



ey du snygging! det finns ett hus till salu i mitt kvarter, flytta dit så kan jag visa området för dig (hihi, önsketänkade)

Kommentarer
Postat av: ägd

han kommer att dö i denna säsong

2009-02-23 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0