På planet

Jag vet jag vet att de inte finns nå Internet på planet men nu är det så att jag skriver in allting på Word sen lägger in på B-loggen så fort jag kommer hem.

Jag som alltid kan sova varför sover jag itne nu? Mamma tror de är för att jag Har sovit hela tiden när vi varit i spanien förutom när vi shoppat. Jag har precis läst klart min SOLO tidning som jag hade glömt bort när jag var där. Lite skvaller hit och dit säger man ju inte nej till. Nu har jag i alla fall suttit på planet i ungefär hm.. Från halv 8 till 21:23 i alla fall. Orkar inte räkna ut va de blir. Hehe! Planet landar vid ungefär halv tolv så de e 2 timmar kvar ungefär tills vi landar ?! Uh hur ska jag klara mig jag orkar inte sitta still en sekund till ju. L Men sånt e livet om man vill åka utomlands osv. Blä skola i morgon också, Känns som jag varit borta hur länge som helst men de e bara 4 dagar ju ? Haha. Nu ska jag nog läsa min bok eller något.. Kanske sätta på en film på datan. I donno! Men vi kan höras när jag kommer hem om jag har ork eller om jag skriver i morgon i skolan eller någonting. För jag kommer förmodligen gå raka vägen till sängen när jag kommer hem Pusspuss




(Jag i spanien sommaren 08)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0