peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken av er har magrutor?

2009-02-25 @ 17:39:40
Postat av: Anonym

vem av er har små bröst? eller vänta de var inget

2009-02-25 @ 20:18:57
Postat av: LOL!

as äcklig. :S !!

2009-02-26 @ 02:28:18
Postat av: balance

ser ut som en gammal kärring fast ändå inte.



för övrigt en av dom mesta patetiska bloggarna jag någonsin läst om. Vem fan vill veta vilka klädesplagg ni har på er eller vart dom är ifrån?

Verkar som ni tror att ni är några kändisar, men face it ni är ett pack småbrudar från tyresö, det säger allt.



Keep up the sad work

2009-02-26 @ 07:58:55
Postat av: BA

varför bryr du dig balance ?

2009-02-26 @ 12:15:37
Postat av: k

idioter hela bunten ... -.-

läs inte bloggen då dem bryr sig seriöst inte

2009-02-26 @ 15:59:07
Postat av: aa

balance word. Helt rätt.

2009-02-26 @ 18:02:21
Postat av: Bella

HEEEEEEEEELT DUMMA, DET ÄR INGEN AV DOM PÅ BILDEN, BILDEN ÄR FRÅN GOOGLE!

2009-02-26 @ 19:06:38
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/
Postat av: balance

oavsett om det är någon av er på bilden, så var inte det poängen med mitt inlägg.

För övrigt finns det hundra ego-bilder "kolla här är jag, vi ska på spa och sedan se film, och btw jag har en kjol från bla bla en topp från bla bla och får egentligen inte gå ut för mamma tihi, PUSS" haha fy fan, lev i nuet, har man så stukat självförtroende så man måste boosta sig själva via någon patetisk blogg för att jag känna sig som bättre är det fullkomligt horribelt.



Men som jag sa tidigare Keep up the sad work!

2009-02-26 @ 21:20:39
Postat av: emla

hörrö du ''balance'' om våran blogg nu är så sorglig, patetisk, ego och vad det nu var du tyckte så låt den vara det och sluta läs den bara?

2009-02-27 @ 12:47:46
URL: http://vace.blogg.se/
Postat av: Bella

Om någon är patetisk och inte har liv eller självkänsla, så är det nog du "balance" som inte ens säger sitt namn? Jag säger bara att det är mest du som har sådant stukat självförtroende som måste klanka ner på andra för att känna sig bra..? Hmm..

2009-02-27 @ 13:49:26
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/
Postat av: v

du balance, det verkar som om att du är lite beroende av våran blogg eftersom att du vet allting om oss, vart jag köpte det och när jag gjorde så....

men grejen är ju den att du tror att du vet allt men du gör igentligen inte det, säg tex vad jag gjorde igår?

2009-02-27 @ 14:01:22
Postat av: Cara

Haha, balance tycker om vår blogg! :D hon har verkat följa den riktigt bra iallafall. Vi bryr oss inte om va folk tycker om bloggen. Det är bara du balance som ger oss fler besökare även om du inte gillar den, Mouahaha

2009-02-27 @ 14:38:20
Postat av: balance

Ja satan, har läst den ett par gånger för några personer visat den för mig vid flertalet tillfällen och haft jävligt kul åt eran "topnotch livsstil" som egentligen är mer fake än erat utseende under allt jävla kladd ni har på er.



Om jag har stukat självförtroende, nje vill jag inte påstå, lever nog ett 10X bättre liv än er, utan att känna er vet jag det.



Väx upp och keep up the sad work!

2009-02-28 @ 12:06:17
Postat av: Anonym

gå och dö din äckliga sak, vi gillar inte dig din mupp

2009-02-28 @ 12:43:32
Postat av: bamse

"en av dom mesta patetiska bloggarna jag någonsin läst om. Vem fan vill veta vilka klädesplagg ni har på er eller vart dom är ifrån?" Tydligen inte du, stör då inte oss andra som inte tycker som du. Och det enda jag tycker är patetiskt i den här bloggen är dina kommentarer.



"oavsett om det är någon av er på bilden, så var inte det poängen med mitt inlägg." Vart var din poäng? Och vart blev den intressant?



Stukat självförtroende, uppenbarligen en nödkommentar bara för att äga dom. Tokfel.



Tro inte att du på något sätt står högre än oss andra människor. Här har du i alla fall ingenting att säga till om.

2009-02-28 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0