puss

gurkor, jag kom nyss hem från stan. Där har jag varit med isabell cara och viktoria, vi växlade pengar och vikkan skulle köpa sina jeans som kom in idag men dom hade inte packat upp dom i butiken, så hon skulle komma tillbaka nästa vecka. ( gissa om vikkan blev grinig ? ) hihi, stackarn.

nu ska jag fixa mig lite inför kvällen, vet faktiskt inte exakt vad vi ska göra men det är ju en fredagskväll så man vet aldrig vart man hämnar, höhö. Men här har ni lite gulliga bilder ifrån igår, PUSS / emlalala




Kommentarer
Postat av: diana

fina bilder, en fråga bara hur gamla är ni? =)

2009-02-27 @ 23:00:34
Postat av: emily

Söta bilder =)

2009-02-28 @ 01:21:21
URL: http://enligtemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0