sjuk sjuk sjuk

jag hatar att vara sjuk men så skönt att slippa skolan tror jag kommer vara hemma imorgon med  och jag tror att vi har nationellaprov imorgon ? ajajaj.
dagens händelser vakna sätter på tvn och just då spelas min favorit låt shake it med metro station jag blev faktiskt lite sur över att mtv bara märker dom nu... efter det så har jag  bara kolla på film och dagens filmer är: lilla sjöjungfrun wildchild, twilight satte på yesman men efter 5 min stängde jag av eftersom att jag inte tycker om jim carrey eller vad han heter. nu har jag bröllopsduellen the notebook, my bestfriens girl och step up att kolla på visst har jag sett och vissa inte skriver nog mer sen!

Kommentarer
Postat av: emla

haha, film-vikks!

2009-02-02 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0