smile

Nu är papsi hemma, han är inte alls sur. Trodde att jag skulle få minst 2 små uttskällningar, men icke sa nicke och det är ju ganska skönt Det enda han sa var ''jajo visst att ni bara satt här några stycken och lyssnade på musik, det första jag ser är en fin present vid soptunnan någon utav dina söta vänner hade lämnat till mig och sen hittar jag någon konstig flaska uppe i mitt sovrum och sen var det någon som hade hoppat i soffan med skor på ? då vill jag inte ens veta hur era fester ser ut..'' haha, ganska roligt. Sen verkar det som om någon har lekt lite med mina sköldpaddors pump så den måste vi typ byta ut för den verkar vara ganska sönder. Och uttedörren är ganska klurig att låsa/öppna, och sen är det en whiskey-flaska borta (som far min inte har märkt än) hihi,

Vi hade kul fast det bara var flickor ibörjan Ü


gymnasium valen är inne;

1.  sam. ekonomi - Tyresö gymnasium
2.  affärsprogrammet - Tyresö gymnasium
3.  sam ekonomi - Jensen södra

don´t worry, be happy! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0