Spanien

Fredag


Jag hade lång tråkigt på Arlanda då vårat plan va ungefär 2 timmar försenat, Plus att jag inte hittade någonting roligt på taxfreen för vi va på terminal 2 där de inte finns någonting de e urtråkigt!! Så jag satt bara där och läste min tidning.L


Efter en lång väntan så kom vi äntligen på planet. WOHO! Där sov jag nog mest av delen. Ni som känner mig vet ju hur bra jag är på att sova ? Haha, Så jag satt på nått konstigt sätt o sov. 

När vi äntligen kommit av planet vid alicante så kommer mormor och morfar och hämtar oss. Dom hade inte fått mammas sms om att planet var försenat  så dom hade väntat på oss hur länge som helst haha! Stackarna. Fårn alicante tar det ungefär 1 timme att åka hem med bil så efter en lång resa så var vi äntligen framme!
Den kvällen satt dom vuxna och drack kaffe medans jag satt o kolla på film. För nästa dag skulle vi SHOPPA! All day long! 

Lördag:


Så när vi kom fram till LaMarinas alltså shopping centret hette så. Så såg jag att hela parkeringen va gjort i rosa? Tyckte de va lite små gulligt så jag kände mig tvungen att fota det. LaMarinas påminner jätte mycket om Nacka forum. Fast lite ombytta affärer ´plus att de va mindre. Men jag fick med mig lite kläder hem iaf J Till lunch åt vi på Eddie rockets någon amerikans grejsimojs. Med MASSA tjockis mat hihihi..


2 par chinos  från Zara
1 vanlig vit kvartsarmad tröja från Zara
Ett par glansiga tight från Zara
En Silkestopp (skitsnygg) från Zara
En vit tub topp från Zara
Ett par stövlar (Mitt bästa fynd) Från Botcelli
Ett annat bar Lacqoc pjux aldrig hittat nå skönare skor faktiskt. Från Botcelli
Ett vanligt diadem för att hålla min jobbiga lugg borta.


Söndag:

Sov halva dagen.. Eftersom att alla affärer är stängda på söndagar, så åkte vi och åt lunch i Javea eller hur de stavas på Casa de pepa. Jag som vanligt tar alltid en spaghetti carbonara där. Jätte gott!
Efter de åkte vi till ett 5 stjärnigt hotell (iaf va jag tyckte) Det var skit snyggt! Där åt jag en jätte god vaniljglass. Sen där efter åkte vi hem. Tråkigt nog var jag så himla hängnig när jag kom hem så jag gick raka vägen till sängen och sov. Vaknade vid 22 tiden gick upp och åt en macka, sen gick o la mig igen.


Måndag:


Gick upp vid 9 tiden förr vi skulle till marknaden. Det kändes väldigt ovanligt när vi kom dit för jag hade gåsvästen på mig och i vanliga fall brukar jag u va där på sommaren och inte på vintern jag brukar alltid typ svettas ihjäl men nepp inte den här gången det var perfekt för att vara ute på marknad faktiskt. Förutom att de va lite blött ute. Efter att hittat lite fynd t.ex som ett par mjukis byxor och lite annat. (typ godis hihi) Efter att gått runt på marknaden i någon timme så gick vi till ett Cafe i närheten där jag tog ett glas kola. För att de fanns ju inge Chailatte. Eller jag tog förgivet att de inte skulle finnas de. Sen åkte vi hem och började packa ihop våra grejer jag tog en dusch också så att man skulle va lite fräsh till flygresan lixom. Aja vi höres sen! För nu ska jag till Flygplatsen



Måste bara säga att fy vad poliserna va fula!  Hihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0