Tråkígt

Haha som vanligt på vardagar så sitter vi här igen på nyboda gårn. Känner mig jätte töntig. Hihi! Oh nej vi har prov i morgon igen i NO.. Jag hatar NO óch jag kan typ ingeting. fast ändå så kan jag typ allting men vet inte om de själv. för jag har sovit på alla föreläsningar men när vi hade seminarium förra veckan så kunde jag typ allting ? Helt skumt ju. Det värsta är att vi hade prov idag och vi har prov i morgon OCH i över morgon. Fyfan, hur kan man sätta upp så många prov på en vecka ? De borde va olagligt tycker jag (A) .. Hatar prov, Så jobbigt!  I morgon ska jag och Issa in till stan och fika tror jag nog bara sitta o prata om livet om jag inte ska till blåkulla med Martina (alltså de e ett stall) . Sen på torsdag är det SHOPPINGDAG.. Ska nog köpa ett par cheap monday jeans för jag måste ha stuprör och de finns typ inga jeans i jätte stuprör längre blir jätte sur! Aja nu orkar jag inte skriva mer.. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0