söndags kväll

god kväll kära blogg läsare har nyss kommit hem. Har varit på middag i solna jag älskar att åka dit på middag för man får alltid presenter då hihi, nu fick jag iaf ett presentkort från h&m.  innan dess jobbade jag lite och bara för att jag ville sprang jag och köpte delikatesser till min mammi från nk för att jag älskar henne, smile*
nu väntar jag  bara på att badrummet ska bli ledigt. Jag har laddat upp med några ansiktsmasker, bubblor och ljus riktigt skönt. dax att slappna av ännu en gång. jag måste plugga också men vi får se kanske läser lite innan jag går och lägger mig känner att det kommer bli lite sen för min med mina bebis tider eftersom att jag blir trött vid typ 8? och 12 är sent för mig på vardagar/söndagar och jag går ju upp så dåligt varje morgon mammi får dra mig i benen osv väldigt jobbigt faktiskt. men i väntan på badrummet ska jag nog ta och sätta på tvn och lämna datorn. ha det!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0