2 cool 4 school

Hallå där snäckan! jag har haft riktigt tråkigt hela kvällen, jätte dåliga program på tvn, lite trist men idag och imorn har vi hemstudiedag har redan börjat på uppgiften fattar bara inte 3an riktigt? jaja fortsätter med den imorn ikväll för på dagen ska jag in till till gymmet och stan med Annie igen jag ska köpa ett jätte gulligt skärp det är säkert sen kanske jag hittar något annat. Vi var inne på topshop också dom håller ju bara på att fylla på hyllorna med den nya kollektionen men ändå så hittade jag ett riktigt snyggt lila linne och en kjol även om halva butiken var tom. Just nu är jag så hilmans sliten hade utvecklingssamtal imorse klockan 8, så skojj! sen drog jag  hem och satte på en av mina favoit filmer har sett den ett bra antal gånger kan hela filem utantill typ, fniss! nej men det blir väl sängen väldigt snart är ju bara så död, men puss och kraam/ vikkan

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0