2009

kulkul igår! Va på en fest nästan längst in på gudö, Men bellas pappa som alltid är lika snäll sjutsade dit oss. ofta vi orkar gå 4 km med pumps & den här kylan? Nej tack säger jag bara! Vi hade väll de som alla andra Först middag med tjejerna sen fest, Efter tolvslaget så är alla uppe på dansgolvet. Till och med Issa! Blev ju helt paff. Enda nack delen är att jag har tränings verk idag. och gjorde mig illa på ett par ställen, men de får man väll leva med. De va ett roligt nyår iallafall. Idag så har jag bara sovit och slappat , Gick upp vid 3 tiden för att dusha och sedan åka vidare till Bella, Vid 9 tiden drar vi oss mot stan för att se på bio. Kommer iet ihåg va filmer hette? Men den handlade iallafall om vampyrer och grejer. Och de va inte twiligt de va en annan film. Nu har jag iallafall precis kommit hem. Väntar på Micke, Som alltid är lika seg  och bra på att missa bussar. Men killar är väll som dom är :) Japp de är dom! aja ni får ha de så bra puss på er alla


P.s Bilder osv hittar ni i inlägget under, Men bara från när vi började hos annie!

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0