22.22

självklart missar jag 22.22 också, men vadå ? är det en otursdag så är det .. det går tom. dåligt i prinson break, suck! men en bra sak har iallfall hänt idag, jag ser jätte brun ut i min spegel! hihi. Funderar på att sola imorn innan jag åker hem till cara, men vi får ju se om det blir av. Jag älskar att sola under den här årstiden, det är så härligt att lägga sig i solasiumet när man fryser nosen av sig och bara känna hur kroppen värms upp igen. Och sen så får man ju en fin bränna på köpet! Kan det bli bättre ? skulle faktiskt sitta bra idag, det skulle jag ha tänkt på lite tidigare så kanske inte dagen skulle vara så dum mot mig, höhö. PUSS / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0