ajaj



 


jag gick precis igenom dagens smärta, tvätta ansiktet.. skämta inte om det gjorde ont alltså! det ser verkligen ut som om jag är generad! hihi, hej det är jag som är emelie tomaten wetterholmo & det är synd om mig! (och sandra som tar slut på min gucci-gägga och har samma smärta som mig!) så nu är mamma och köper donken till oss, höhö! Imorn så har jag hemstudiedag och sandra ska upp till skolan, jag tror nog att hon kommer vara väldigt trött, vad tror ni ? fniss. Justja, jag kanske ska åka till hennes höm.. ''fina'' skola och hälsa på imorn, men vi får ju se hur det bli med det. Nej men nu tänker jag ta solfjärden från sandra, för det är sååå min tur! kanske skriver lite senare. love / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0