another me

-  Heter min engelska bok som jag fakiskt har läst 2 kapitel ur nu! wiiiee va jg är duktig, visst (?) men min pappa verkar typ tro att jag älskar att läsa eftersom han tycker att jag ska läsa 30 till (läsa ut boken med andra ord) IDAG men.. nja, tror nog inte att det kommer bli så. Nej det kommer det kommer inte gå, för nu är jag tvungen att kika på sing a long som har blivit en tråkig tradition *punkt punkt punkt* men kineserna är ganska jätte roliga att titta på när dom försöker sjunga på svenska hihi!

och jag hade precis ett väldigt roligt samtal med alice kordelius min vän som jag inte har pratat så mycket med efter att hon svek kunskaps skolan och började i tyresö skola.. suck alice, varför gjorde du så? BUHU .. jag saknar ju dig, men vi har bestämt att vi ska ses ihelgen så jag hoppas att et blir av också! men nu kom pappa hem me mc donalds så nu ska jag äta, MUMS ! i´m lovin it! / e


Kommentarer
Postat av: snuttan

6y

2009-01-08 @ 21:26:27
Postat av: Ida

Mums, han til höger är min..

2009-01-08 @ 21:44:16
URL: http://idaau.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0