blöö

dybubblan va jag är mätt, jag fattar inte hur mycket mat jag kan få i mig innan jag förstår att det är alldeles för mycket. & det börjar ju synas på min mage så nu ska det bli ändring på det här! mihih, igår så var vi hemma hos cara och sjöng singstar några stycken (jag vill inte inte höra hur det lät, fniss) och idag så har jag bara och då menar jag bara legat i bellas säng och tittat på  tv. seg söndag, som vanligt. och imorn så har vi planer på att sticka till Nacka forum och kika lite på kläder och sisådär, men vi får ju se hur det blir med det, våra planer blir inte alltis genomförda. (a)



wiiie, alla ser att det står EMLA va ? *blink*

Kommentarer
Postat av: Anonym

tryck upp lite mera...

2009-01-19 @ 21:26:30
Postat av: nathalie

Hahaha bara för att du har NOLL PATS!

2009-01-19 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0