emelie säger:

Hej snyggingar! haft en bra dag ? det har jag haft, eller ja en ganska flummig dag. Både jag och sandra ser ut som en röd fond vägg i ansiktet, skämta inte om vi har fått höra det några gånger idag. hihi, hon fick ju vara på besök i våran skola idag (trodde aldrig hon skulle få det, eftersom hon är en utslängd elev för att hon var för busig, fniss) Så det är henne jag har sprungit runt med idag. Först var vi hemma hos henne och skojjade lite, och förstöte sminka över våra solbrända ansiten, men efter ett tag så såg vi bara ut som små översminkade fjollor. inte ok! sen efter det så åkte vi till centrum och träffade på Kim & hans flickvän. sen så var det bara att trilla vidare till skolan.. & nu sitter jag här. PUSSISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0