end of this day!

Hola vänner! Jag har precis kommit hem och tillbringat kvällen hos familjen Oudalov mammas bästavännina bjöd oss på middag och då fick jag umgås med stefan hela kvällen. det var trevligt att träffa killen och snacka lite om dom gamla goda tiderna men sen blev det  lite tråkigare för det ända han gjorde när jag var med han var hans musik eftersom att han är dj och sen spelade han poker så jag hade ju kul? höll på att somna! Tidigare under dagen var jag med annie och cara i stan. cara skulle dra efter fem minuter för hon skulle hem men senare när vi ringde henne så var hon med (hemlis)?  men åter till saken i stan hittade jag två klänningar och en tröja. väldigt söta. Jag måste ta tillbaka alla min utlånade kläder och lämna tillbaka lite sedan städa min garderob. ITS A BIG BIG MESS! Nej fan nu ska jag kila till sängen och dra på tvn fan vad mys. skola imorn vill inte vakna imorn och efter skolan blir det gymmet men om ni vill något så är det bara att ringa eller smsa!
 Kvällens låt blev  Goodbye Mr A - The Hoosiers. Godnatt / viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0