hejhopp

Jag kom hem till pappa för lite mindre än en timme sen, eftersom han tyckte att jag inte hade varit så snäll ihelgen så tyckte han att jag skulle vara hemma klockan 00.00. igentligen så spelade det inte så stor roll just idag faktiskt för det enda vi gjorde var ju att mysa @ annies place. (massor av bilder kommer imorn)

och HAHA dagens skämt:
jag sitter och skriver lite med vår vän Bamse, och berättade att typ 2 bra vänner hade strulat på nyår.
Bamse börjar direkt fråga om jag svor på allt, med handen på hjärtat, och blablabla
men sen när hon fattade att jag var seriös så skrev hon några ja.. komentarer, och sen ''eller tänker dom sattsa på något? ;o''

thihi, alltså det kanske inte är så roligt för er som inte vänner dom här men att dom 2 skulle försöka på ett förhållande..
NÄÄ! inte direkt va *hånflin* / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0