im a superman

godkväll på er kära bloggläsare!
I dag har jag inte haft någon tid att riktigt skriva, så nu innan läggdags passar jag på att formulera min dag.

Var i skolan som vanligt, sen hade vi idrott i skrubbahallen med tjejerna. Jag måste säga att vår idrottsgrupp äger. Efter det fick jag bråttom och tog bussen mot sköndal och bytte där. Sen kom jag hem, då hade jag 20 min på mig att byta om och sminka mig. Jag fick det rätt stressigt. Efter det tog jag bussen mot tyresö strand och mötte upp familjen. Det var riktigt trevligt folk det. I morgon ska jag passa småttingarna tills klockan 9 på kvällen så ingen utgång för min del tror jag. Sen kom jag hem runt 6 tiden och då drog jag och mamma till en thai resturang och käka eftersom det är hennes stora dag idag. Efter all mat drog jag direkt till gårn med Issa och Cara. Måste säga att det var riktigt underhållande där idag. Det var fotbollsturnering och jag tror hela gårn lirade förutom tjejerna. Kul var det iaf. Vid 9 tiden fick jag skjus hem och nu sitter jag här, redo för sängen men andra ord. I morgon lovar jag att jag ska vara framme med kamran så ni får lite bilder från morgondagen!

Puss och kram, Annie

jag vill ha vårvårvårvår och massa sommar

Kommentarer
Postat av: emilia

vart har du köpt jeansen ? (:

2009-01-30 @ 21:52:44
Postat av: emilia

vart har du köpt jeansen ? (:

2009-01-30 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0