inte min dag

nej för det har det verkligen inte varit, så nu ligger jag under mitt täcke och surar. BLÖÖÖ!
kan prison break bara börja nu så jag kan tänka på någonting annat!

idag har jag iallafall inte gjort så myckket som vanligt på skoldagar.. längtar redan till helgen.
och just nu sitter jag och mobbar min vän Niklas jansson för att han har varit ..höm, snuskig (?)
ganska roligt faktiskt *fniss*

och imorn är det tisdag och alla vet vad jag kommer göra då ? jo, för då är det min och caras dag.
så vi ska som vanligt vara hemma hos henne med svull och tv! mys & pys.

men nu börjar prison, så jag ska stötta Michel att få tag på scylla genom att titta på hans underbara utseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0