Jag är så välplanerad

nu du emelie, här ska du se på planerad!

(observera att detta inlägg kanske kan vara känsligt för en del)

* klockan, mitt i natten. Gå upp (spy) ta en alvedon och sen somna om
* klockan, halv 11. Gå upp och lägga mig i soffan.
* klockan, 11. Känna att magen kurrar, i tanke på att jag bara äter flytande saker. Ta en alvedon
* klockan, 12. Dra sig mot kylskåpet. Inte hitta någonting, hålla upp blåbärssoppa som jag inte kan dricka.
* klockan, 1. Dra på the oc och sen bara dö. Ta en alvedon
* klockan, 4. Mamma kommer hem.
* klockan halv 5, doktorn
* klockan, 5. Vara hemma och somna. ta en alvedon
* klockan, 7. Middag, soppa...
* klockan, 8. Hoppas att det är bra på tv annars rulla på någon annan säsong av the oc.
* klockan, 10. Trött. Lägga mig i sängen. Kolla upp i taket. Känna röksuget. Känna pulsen i halsen.
* klockan, 2. somna.
* klockan, 4. Ta en alvedon. spy. somna om

Som ni kanske vet så har jag en fobi över att spy. Jag menar då när man är nykter. På fyllan känner man knappt av någonting. Men fyfan när man är sjuk och mår så pissigt jävla illa. Jag har ont i hela min kropp. Jag äter inte mycket för att jag inte kan, och om det kommer ner så kommer det bara upp. Så rädslan över att äta blir allt jobbigare. Jag försöker dricka mycket så att det kanske går över. Men fyfan va jag mår piss, ursch. Jag har varit mycket dåligare idag än vad jag var igår. Igår spydde jag ingenting, idag är det motsattsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0