känns aldrig fel att bränna deg

Hej kära blggläsare! kom nyss hem och är lite hungrig och trött så det är bara att göra något och sen lägga sig i sängen med tvn på mys! idag har vi haft bild i skolan nästan hela dagen förutom svenkapasset då vi höll på med nationnella prov förberedelser till den muntliga delen i sv. efter skolan åkte vi till centrum och satte oss i biblioteket och plugga lite i väntan på emelie sedan åkte vi vidare till nacka forum och jag köpte ett par g-star jeans och ett par sommmar skor, örhängen och en ny mascara från lancome. jag har blivit kläd beroende köper kläder jätte ofta och imorn ska vi nog till stan eller till nacka igen för att vi bara var där i typ 40 minuter för att vi hade lite brottom och jag vill hitta en ny väska det finns ju en ganska snygg på åhlens city för 1400kr men den får min mammi köpa til mig, jag hittade en billigare idag funderar på att köpa den med men vi får se vad som sker (: nu okrar jag  inte skirva mer, ha det fint ,
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0