lördag

hallå gullefjun, som annie sa så har blogg.se knasat galet idag så jag har inte kunnat uppdatera på hela morgonen .. men nu sitter jag hungriga emelie framför tvn med datan i knät och väntar på att min mat ska bli klar så jag kan springa iväg och möta upp annie som jag ska sola med och sen så vi plocka upp sandra och sen efter det får vi se vad som händer ikväll, kul komer vi ha iallafall. Eftersom det var ett tag sen jag träffade sandra så kommer det bli supermysigt att träffa henne!

Igår så var jag och cara hemma hos micke, vi pratadfe för det mesta om att tyresögrabbarna har börjat bli fjolliga, höhö. Men det var trevligt att vara där en stund! Efter det så åkte vi till statoil och svulla lite, vi hittade också en 20 dära! wiiie, hihi sen så träffade vi på johannes och linus också, dom skullle på samma buss som oss. Jag linus gick av vid alle och dom anra åkte vidare. Vi stannade på alle ett tag och pratade med hans kompisar och sen så fick jag syn på min vikks som fick hänga fett med oss! allé 4ever
Ü












pussar! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0