LÖRDAG

god morgon sötisar !
som vanligt under helger så vaknar jag alltid upp med  går dagens outfit .. så nu sitter jag här nyvaken med alla kläder på mig från igår, armband, lösögonfransar och örhängen, hihi ! Bara dra ut och parta igen (?) naej jag skoja, jag känner mig jätte ofräsh. Så ska bara göra en macka och dricka ett glas mjölk sen så ska jag nog springa upp till duschen!

ikväll så ska jag vara med bella, om hon forfarande vill. Alla vet ju att Isabelle berhadina wihlborg är nästa generationens drotting så hon måste ta det lungt typ .. hela tiden! höhö, men man vågar inte ringa innan halv 2 så jag har preis skickat ett sms till tha queen som det står att jag vill att hon ringer mig när hon vaknar (om det var någon som undra *fniss*)

pspspspspspsps: varin är en riktig huligan utan skor på fyllan (a)
puss / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0